måndag 21 november 2011

Koncentration...

...finns inte idag. Det känns ju helt meningslöst att jag är på jobbet idag. Jag får verkligen inget gjort. Jag bara börjar titta på massa bloggar istället och ögonen fylls med tårar av och till. Jag blir så ledsen av alla historier som berättas i bloggarna samtidigt som jag känner mig mindre ensam när jag läser dem. Det svåraste är att läsa om alla änglaföräldrar såklart. Men ALLA som har drabbats av den utanförskapskänsla som jag känner starkt för får mig till tårar. Utanförskapet är det värsta för mig.

Nu saknar jag älskade... jag vill hem till honom. Ska spela bandy med förra jobbet efter arbetsdagen idag och jag vill egentligen inte. Vill bara hem och vila...

/C

2 kommentarer:

  1. Ibland undrar man verkligen varför man är på jobbet när man psykiskt ändå inte är där...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja... det är så jobbigt att sitta här och mala allt i huvudet... tårarna bryr sig inte om man är på jobbet eller ej, de vill bara ut.

    Hoppas du kan komma förbi skitdagen du med. Det är ju bara så nedrigt att ha dessa tunga dagar. Resten av veckan blir googlefritt för min del och fokus sortera tankar. Hoppas du har det bättre snart. Bättre dagar väntar, snart är de en dag närmre!

    Kram

    SvaraRadera