fredag 4 november 2011

Fredag och tillbaks

Jag har varit med jobbet på teambuilding men är nu tillbaks för att hålla helg. Älskade ska till föräldrarna där han ska snickra till sin mamma men åker bara lördag till söndag så jag behöver inte vara utan honom ikväll :) Efter denna omgången så är han nog klar med bygget inför vintern så sen får jag honom helt för mig själv igen :D

Teamgrejen var ok. Snubben som höll i den pratade däremot HELA tiden om sina barn och vad de har betytt för honom. Jag spydde lite faktiskt. Han var också igång med hur fint det är med kvinnor som "offrat sina kroppar och fött barn", urk, vilket skit alltså. Förutom honom så var det ok i alla fall. Jag har ganska trevliga kollegor så det är inte pest att träffas utanför jobbet. Där finns ju ett par idioter men så är det väl alltid.

Annars ska jag bara ta det lugnt och vila. Håller alla tummar för EVL som jag följer. Hoppas verkligen att du snart kan lägga en lyckad helg bakom dig!!! Tänker mycket på er vars bloggar jag läser. Jag är så imponerad av så många och hur ni hanterar sorg, sorterar tankar, fungerar med nära och kära, ser på framtiden trots att det är total kaos på ett annat plan i livet. Jag tycker det är svårt att hantera själv men finner hopp och styrka när jag läser på era sidor. Jag vill så gärna att vi alla ska få komma ifrån denna sorgen som vi bearbetar löpande, hela tiden, varje dag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar