onsdag 23 november 2011

Nej

Jag håller på att få ledsenhetspanik igen... tycker det är så mest varje dag numer. Vad händer och varför dessa jävliga panikkänslor? Ena sekunden är jag lugn och sen är det som något bubblar upp inom mig och jag får panik. Är det läkarsamtalet imorgon som känns jobbigt? Det som suger med det där samtalet är att jag måste ta det här på jobbet och jag VET att det kommer generera tårar. Hatar att försöka dölja gråten här på jobbet, det är så himlans jobbigt.

Usch, jag vill bara hem. Hem och gråta lite. Jag skulle också gärna ta tag i panikkänslorna och lyckas bli av med den. Undrar om läkaren imorgon kanske kan lugna mig. Tänk så överraskad jag hade blivit då!

Idag när jag är ledsen så borde jag inte få läsa bloggar... de som plussat, jo, jätte glad för er skull, men jag vill ju så gärna att det ska vara jag :( fan så ledsen jag blir :( fan fan fan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar