tisdag 29 november 2011

Sista jobbdagen

Tjoho, nu är det sista jobbdagen för denna veckan! Vilken lyx! Jobbar iofs onsdag fm men sen bär det av till Stockholm :)
Vi ska träffa kompisar, min moster och julshoppa lite. Hade varit kul med Wasamuseet också. Det var ju liksom inte igår man var där...
Jag känner mig så lat på jobbet nuförtiden. Jag har inte så mycket just nu så på så vis är det ju bra tajmat men jag får lite dåligt samvete när jag segar mig fram. Sen tänker jag på älskade som har det super stressigt nu på jobbet och har nämnt tryck över bröstet... absolut dåligt, och jag vill bara avlasta honom. Så trist att jag inte kan hans saker. Vi jobbar inom väldigt olika fält så jag är nog inget bra bollplank för honom och det grämer mig lite.

Övrig status. Jo, nu börjar hoppet byggas upp igen. Ägglossning till helgen när vi är i mysiga Stockholm, super mysigt ju! Jag hoppas och tror att det blir något denna gången. Hoppas hoppas hoppas... OM läkaren hade rätt i det där med att mellanblödningen är ett dåligt tecken så var det så himla lite mellanblödning inför sista mensen så nu kanske kroppen är med igen. Om inte denna gången så närmar det sig i alla fall. Jag hade ingen aning om att kroppen behövde så mycket tid till återhämtning. Hur kommer det sig då att jag fick tre missfall på raken i så fall? Borde inte kroppen sagt ifrån att den behövde mer läketid redan då? Kroppen är en konstig grej alltså.

Stora hoppet har i alla fall börjat byggas upp igen nu när mensen är slut så allt är som vanligt. Antingen krossas hoppet igen om några veckor eller kan jag bli lycklig och få den meningen med livet jag alltid hoppats på. Inte alls mycket som står på spel, nehej då ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar