fredag 18 november 2011

Slut på hoppet idag

Idag tror jag att det hopplösa hoppet kan gå och dra något gammalt över sig igen.

Vid denna tiden i månaden resonerar hoppet så här:
En liiiten liiiiten blödning kommer. Oh, tänk om det bara är en sån där nidblödning som jag läst om. Ok, de är hur ovanliga som, men kanske är det bara det och INTE en liten påminnelse om att nästa vecka kommer mensen... annars brukar nämligen jag få en liten liten blödning ungefär en vecka innan mens och det ÄR JU SÅKLART DET OCH INGET ANNAT! Jag blir så trött på mig själv! Varför bygger man sånt hopp när allt det gör är att krossa en sen när man måste strypa hoppet och se verkligheten? FAN. Jag vill ju inte få någon mens nu ju!!!!!!

I morse kom kaminmänniskan och idag ska den installeras. Efter det måste vi besiktiga den med en sotare sen är det bara att elda. Vi har ett gammalt hönshus som ska brinna upp tänkte vi. Då slipper vi ju lasta det till tippen. Ja, orkar knappt bry mig eller vara glad för den sakens skull... mög som man säger på skånska. Skit och mög.


Trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar