torsdag 17 november 2011

Fika

Idag ska jag fika med en gammal arbetskamrat och nu ångrar jag mig. Han är så tråkig och en sån som man är helt mentalt utmattad efter att ha träffat, pust. Det får bli en kort historia, jag orkar inte dra samtalet hela kvällen känner jag. Ibland vill man ju bara att någon annan ska göra det så man kan få vila huvudet lite.

En tjej på mitt jobb är jätte tjock. Och då menar jag verkligen super tjock. Vet inte om hon kanske väger 150 kg och hon är väldigt kort. Nu började hon prata om att hon och hennes kille vill försöka skaffa barn någon gång mot slutet av nästa år. Bara en sån sak, berättar folk verkligen sånt? Ja, hon gjorde det i alla fall. Nu kommer det... det som låter hemskt som jag nu känner... då tror nämligen jag att jag inte längre orkar jobba kvar här. Klarar dom det men inte vi, ja då vet jag inte om jag orkar mer. Jag VET att det är hemskt att tänka så men det är fanimej så orättvist att jag blir sonika förbannad. Kanske pga sånna tankar jag inte får några barn, jag är säkert en ond människa som kan tänka så men jag kan inte hjälpa det, sorry.

Ja ha, nä men då så. Fick man sagt det med :)

Så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar