fredag 10 februari 2012

Inväntar

Så var det snart helg och det är ju som bekant det bästa som finns <3

Jag går och väntar och undrar en del. Väntar på mensen (ok, kommer inte förrän nästa vecka men ändå) och undrar hur min cykel mår egentligen. Kroppen tog nog mer stryk av alla missfall än jag kunde ha anat. Tänk att det ska ställa till det så. Har fortfarande hoppet uppe att detta året blir vårt. Oj vad jag hoppas... Jag äter ju numer Borago och jag tror det har hjälpt mig :) Känner att det har varit en bättre cykel överlag. Jag hade inte alls samma obehag kring ägglossningen som jag lidit av, utan allt kändes mer "som vanligt". Som det gjorde förr! Det står ju på asken att det kan hjälpa mot hormonell obalans och det kanske det gjort för mig del! Här letar man efter det lilla förstår ni...litet ljus där alltså. Sen kan det ju ta lite längre tid innan mellanblödningen kommer under kontroll. Den har faktiskt hållit sig borta denna gången men jag hoppas inte för mycket. Den kan ju komma nästa vecka också och det är nog så det varit. Den kommer ca en vecka till ett par dagar innan mens, men jag ger inte upp. Allt ska bli bra igen och det är då vi möjligtvis kan lyckas. Med alla hormoner upp och ner i kroppen kommer vi ingenstans.

Helgen vankas middag ute och bio med älskade :) Fasen vad härligt. Jag har nu gått ner 4 kg och för mig är det ganska mycket så jag är glad och ska fira lite ikväll :) Imorgon blir det schlagern och gladiatorerna, oj vad härligt. Jag låter gammal och dammig, i know, men det är sånt i vardagen jag njuter av :)

Nu är det lunch, så...

Laters!


2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni haft en härlig helg tillsammans! Boragon har gjort något med min kropp, vad vet jag inte, men det är väldigt märkligt att det funkat så bra. Nu håller jag tummar och tår att det håller för dig med den här gången, fortsätt äta annars.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja, nåt gör den! Tänkte absolut fortsätta. Tror den är bra för mig och typ cykeln kanske. Helgerna är alltid underbara... det är när allt annat kommer omkring som vardagen blir grå... har inte orkat skriva inlägg på ett par dagar men nu ska jag tänkte jag. Behöver studsa tillbaka.

    Kram fina!

    SvaraRadera