torsdag 23 februari 2012

Torsdag

Jovars, det knallar på idag också. Idag är jag på jobbet och oroar mig som en tok här istället för hemma. Same same. Orolig som fasen är jag och bara väntar på blod. Igår kväll var jag helt säker på att det hade gått åt skogen, hade lite ont i magen på ett sätt som inte kändes bra men som kändes igen allt för väl. Just nu simmar jag med näsan just ovanför vattenytan och det är så så svårt att andas och tungt för hela kroppen. Det känns som en hel evighet till UL. OM vi kommer ända till UL så ska ju något se bra ut då också. Ett hjärta ska slå. Annars är det ju inget bra ändå...

Ovanpå att jag mår piss så är jag så glad för ert stöd! Jag delar inte min historia med någon av släkt och endast en vän i verkliga livet känner till historien så NI är verkligen allt jag har (förutom älskade såklart). Jag är så glad för ert stöd!

Hur pissigt det än är så ska vi på svansjön ikväll :) Älskar teater, musikaler och baletter :) Älskade vet nog inte att den är 3h lång än... hehe... hoppas han står ut.

I övrigt, på sydkusten intet nytt.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar