måndag 6 februari 2012

Lycka

Jag blir så glad! Fick en award av Längtan till ett barn vars blogg jag följt i stort sett från början och som jag tycker så mycket om att läsa. Deras historia har rört mig till tårar många gånger och jag vill så gärna se att detta året blir deras!!!



Jag ger vidare till:
Intenzimo som verkligen delar en bit av sin historia med mig och som jag är så tacksam för ha delat med sig till mig. Det går liksom inte att förklara med ord vad sådant stöd betyder...
Bebiskarusellen som skriver om annat än barnlöshet och som påminner mig att jag inte är ensam och att det finns andra delar i livet som är bra och ljusa. Hoppas hennes operation nu gör allt bra igen!
och till sist...som ett sorgligt farväl med det bästa slutet av alla...
Wilda som förtjänar en award om det så är det sista som bloggen ger henne. Hon har nog betytt mycket för många i detta barnlösa träsket. Lycka till med familjen!

Kram och största tacket till alla er i detta inlägget!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar