tisdag 6 mars 2012

Äpplen och päron?

Hugg i sidan igår kväll igen. Jävligt ont gjorde det kan jag meddela och det är andra gången nu. Jag undrar ju vad det kan vara och jag googlade lite på det igår när det släppte. Kan det vara problem med gallan??? Har ju såklart inte haft det förr men det kändes igen på beskrivningen på nätet när jag läste. Dessutom har min mamma opererat bort gallblåsan på äldre dar men jag trodde ju inte jag skulle ha sådana problem redan i 30 års åldern även om det till viss del kan vara ärftligt tydligen. När jag kom fram till att detta var en trolig förklaring kom jag på att jag innan första gången hade ätit en päronkaka och nu andra gången ett stort äpple och lite choklad. Det var nog de ingredienserna som fick mig att fatta misstankar eftersom de är typiskt dåliga enligt texten om gallproblem på nätet. Har någon haft liknande känningar även om de inte är feta och 150 år?

Idag är det längst tisdagen i mannaminne istället. Har massor på jobbet för imorgon ska jag på utbildning hela dagen så det gäller att få lite gjort idag så jag hoppas koncentrationen är bättre idag än igår för det var fan katastrof. Idag på lunchen ska jag kila och titta på en vigselring. Det är drömringen lite men vi får se hur det går med det. Den är ju lite dyrare än vad jag tänkte från början så det beror ju på lite som vanligt... fin är den i alla fall så jag hoppas det kan få bli den till slut :)

/C




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar