onsdag 28 mars 2012

Snälla, finn ett stort fel tack

Ojojoj vad är detta??? Det har gått ok hittills, ja, det har blött floder och dessutom gjort ont men allt har ändå varit under kontroll. I går åt vi middag och tog sen en kort långsam promenad i kvällssolen, fine. Väl hemma så kom det. Det högg och drog i magen och jag fick krypa in i sovrummet till sängen och kunde alltså inte röra mig, knappt prata, bara andas väldigt försiktigt. Det kändes som att det slet i tarmarna, sidan (höger) och överallt faktiskt. Jag hade så ont att jag låg och skakade! Hela jag rysste och var i stort sett svimfärdig! Det var som mest intensivt i ca 1 timme. Detta känns inte som att det hänger ihop med missfallet till 100%, men vad fan är det då??? Vi var på väg till akuten men så släppte det lite lite (kunde fortfarande bara ligga på rygg med benen upp) men vi avvaktade. Natten gick bra och jag sov, idag på morgonen kände jag det tydligt men ändå så jag kunde stå och gå (framåtlutad och ser ut som jag skitit på mig men ändå). Så sa vi imorse att vi kanske skulle in till sjukhuset ändå men vart åker man? Man får nog börja med KK så får de skicka vidare därifrån, men jag har en känsla att detta är något annat än missfallet i sig. Det såg ju ok ut senast i måndags och det gör liksom ont på massa andra ställen i magen. Till slut bestämde vi att jag stannar hemma idag och så ser vi. Det är ju inte lika illa alls som igår men jag känner det en hel del ändå. Jag tänker gallanfall eller kanske blindtarmen eller nåt men jag har ingen feber...jag blev/är så jävla rädd att jag också hann tänka tarmcancer... vad fan är fel på mig och varför är min mage helt förstörd på detta viset? Det har ju kommit i samband med missfallet/graviditeten så på något sätt kanske det ändå hänger ihop men hur???  Just nu är jag bara så trött på detta och så ledsen att det är så dåligt som det är. Kanske ska jag in till KK i alla fall?? Jag vet inte vad vi ska göra, snyft. Det har inte gått över helt och nu är det ju jätte länge sen det började. Ska värma vetevärmaren igen och hoppas på det bästa, ett mirakel om detta släpper.

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar