torsdag 22 mars 2012

Snart helg

Idag är det ytterligare utbildning jag ska hålla i så jag kämpar på här på kontoret och hoppas jag inte får allt för ont under dagen. Lite alvedon hjälper så jag är beväpnad med en del sånt. Nu är det bara idag och imorgon sen får jag vila... det ska bli skönt. Det är säkert inte bra att vara igång så som jag är nu eller stressa för den delen. Jag tror jag gör mig själv en otjänst lite men så är det i mitt liv just nu. Helgen ska bli skön ur vilasynpunkt men jag längtar egentligen inte så mycket. Jag kommer vara ensam hemma för älskade ska iväg så det blir lite ensamt och jag kommer säkert vara ledsen en del också. Jag blir mer ledsen när inte älskade är hemma, han gör mig så glad nämligen :) finaste...

Det är ok på jobbet men jag märker att folk undrar vad som står på. De får de göra, jag vill inte berätta. Chefen har heller inte frågat mer så det är ju skönt på sitt sätt att jag får vara ifred. Sörja lite och försöka samla ihop mig igen. Jag längtar tills jag är "tillbaks". Det är så jobbigt att känna sig som en halv människa som jag gör nu.

Just nu är jag mest orolig att det ska dröja med nästa pluss. Det är jag jätte rädd för. Jag vill inte ha ett problem till. Hoppas jag slipper det, men det känns nästan som det kommer ta sin tid med tanke på hur min kropp mår just nu. Helvete.

Jaja, trött är jag och hem vill jag. Här sitter jag och det blir en lång dag idag.
Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar