måndag 19 mars 2012

Jobbet igen

Så sitter jag här igen... inte helt redo mentalt men det är som vanligt i mitt liv. Bita ihop som gäller. Är inte på topp just nu. Lite nere och väldigt ledsen också. Blöder lite än och vill bara att det ska vara bra nu. Vill vidare. Denna veckan är helt galen och jag håller i tre utbildningar på tre olika dagar denna veckan. Annars hade jag sååååå gärna varit hemma lite längre. Tyvärr har det bjudits in en massa människor som har ändrat sina scheman för att komma så jag bara måste liksom. Fan var jag är opepp. Jag vill bara ligga hemma och sörja lite till. Känner mig inte helt klar med det. Fortfarande väldigt labil och tårar kommer lite då och då och här måste jag sitta och göra en ppt. Skit också.

Är så jävla trött på fb också. Det är ett ständigt tjat om barn där och jag blir tokig. Vill verkligen bara gå ur den jävla klubben. I nästa vecka måste jag dessutom luncha med en gammal kollega som är höggravid. Hon pratar inte om annat kan jag tillägga och jag vet inte om jag orkar. Får kanske avboka den ändå. Känns inte helt shysst mot mig själv i detta läget. Jag behöver en paus i livet, hur får man det? Vill egentligen bara ta tjänstledigt en månad eller så. Hade ju egentligen varit det bästa så jag kan landa på fötter igen.

Jaha, nu kallar jobbet igen och jag ska vara med i en grupp som ska kvalitetssäkra vårt arbete, toppen. Känner verkligen för det idag :(

Helgen har varit ok men inte toppen. Både jag och älskade har haft det ganska tufft denna helgen. Det är underbart att vara tillsammans men det har varit tufft. Vi behöver egentligen mer tid ihop men hur får man till det? Nästa helg ska han hem och hjälpa till i föräldrarhemmet så då blir det inget heller. Vi har varit tysta en del tiden som gått och själva funderat och bearbetat men det behövs kanske det också... jag älskar honom.

Kram








2 kommentarer:

  1. Jag har valt att plocka bort facebook-appen från telefonen just för att slippa läsa om alla lyckliga människor. Det kändes som en befrielse att "slippa" gå in på facebook. När appen fanns på telefonen så gick jag in där "bara för att". Nu gör jag inte det och det är skönt.

    Många tankar till dig och hoppas att veckan med utbildningar går bra trots allt.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Ska nog ta bort den. Som du säger, det skulle vara så skönt att slippa tvångstitta så som man annars gör. Det är så smärtsamt och en halv dag kan grusas pga det.

    Så glad att ni fick era tre nya försök! Det känns så himla bra :) Hoppas för er och att det ska gå nu!

    Kram kram och ha en fin vecka. Följer dig varje dag så jag håller mig uppdaterad ;)

    SvaraRadera