måndag 30 januari 2012

- 3

Kom att tänka på något som jag faktiskt är glad för just nu, - 3 kg på vågen! Det är inte massor men det återstår bara 4 till vilket gör att jag nästan är halvvägs! Det blir ju busenkelt att klara till augusti och bröllop. Tränade cirkelfys igår vilket har gjort att jag idag knappt kan gå idag. Har så fruktansvärt ont i alla muskler! Shit vilken träningsvärk. Ikväll blir det spinning så nu är det all in som gäller. En liiten liiten sväng på gymmet kan jag också trycka in. Jag SKA tillbaka till den formen jag hade innan allt detta började. Då gick ju allt vägen dessutom så nu ska jag dit igen :)

Here we go!


2 kommentarer:

  1. Säger heja! Om det inte stannar den här gången drar jag igång min gamla träning igen, kan inte leva på vänt hela tiden.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för awarden! Blir glad! (orkar inte riktigt skicka vidare den och sånt så jag tackar dig här istället)

    SvaraRadera