onsdag 11 januari 2012

Inte gilla, tummen ner!

En kort liten sak.... floskler alltså. Är det inte bland det värsta som finns? Jag får fysisk reaktion och en dålig smak i munnen av det. De som kör med floskler jämt, känner de inte hur jävla dumt det låter och hur töntigt det är???? Det är så in i norden mesigt och pretto oftast att jag blir gaaalen... eller är det bara jag som tycker så? Kan ibland tom tycka att barnlängtansnack kan blir lite floskelfylld för min del. Typ, "att bära ett barn", "miraklet vi alla väntar på", "livet i min mage" och liknande. Ser att jag också skriver sånt ibland men jag ogillar det egentligen. Jag är verkligen ingen floskelmänniska och jag vill INTE behöva bli det heller. Kommer alltid floskler med känsliga ämnen tro?

jahaja, bara en parentes alltså ;)
Överdriver säkert lite men JAG vill inte floskla loss helt enkelt! Basta!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar