tisdag 3 januari 2012

Snabbis

Hej,
Det får gå undan... ska iväg på möte om en liten stund.

Har börjat min träning, vägning och promenerande. Nu har jag gått två mornar, tränade igår och ska iväg idag med. Vägde mig i morse... oooooj. Det blir 7 kg som ska bort, men jag börjar med att sikta på 5 och då blir det belöning i klädformat!

Annars då, jo, barnlös och ledsen över detta. Hoppas ju det ska gå snart. Nu försöker jag tänka på vikten och träning så jag inte ska vara allt för ledsen över familjesituationen. Jag försöker tänka att jag ska gå ner kilon innan det ska ske något. Jag försöker tänka att det är så det ska vara. OM det sen inte blir så men vikten är borta, ja, då får jag ta den sorgen då. Det handlar ibland om att köpa sig tid. Tid att sörja sakta så man inte hamnar allt för mycket i panik och ångest. Jag försöker just nu köpa mig tid så jag kan sörja i sakta mak och kanske vänja mig vid sorgen lite. Hade lite panikångest i slutet av förra året och dit vill jag inte igen...


Nu ska jag kila!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar