måndag 23 januari 2012

Lunchkoma med fb

Blir så trött efter lunchen och har alltid svårt att komma igen. Måste nog ta en stärkande kaffe för o se om det funkar.

Hata fb mestadels men idag hade en vän skrivit något som jag länge velat men inte vågat. Han är kille och tyvärr är detta säkert en av anledningarna att han vågade och inte jag. Han skrev att han tyckte att alla nyblivna föräldrar skulle ha ett eget nätverk och låta bli fb. Nätverket kunde typ heta babyface eller något annat passande. HAHA! En nybliven förälder med sitt spädbarn i profilbilden skrev genast -"Vad har vi nu gjort?". HAHA igen. Till att börja med... är det du på den bilden kanske???? HAHA. Jag tryckte tummen upp och vågade mig tom. på en kommentar där jag höll med fullt ut :) äntligen! Jag har egentligen inget emot att de har sina barn som profilbilder men det är allt det andra tjatet som stör mig så det var ju gött att få tycka till lite där.

Se ya!


1 kommentar:

  1. Tack för dina ord hos mig, du har en utmaning att hämta hos mig :)

    Kram

    SvaraRadera