fredag 27 januari 2012

?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag... hmm... har ju inte hänt något speciellt och det är ju inte mycket nytt i min värld. Inga tankar eller analyser, inga att vara arg eller irriterad på. Nä, inget just nu.

Ska bli så skönt med helg. Vi ska på en föreställning ikväll och middag innan så det ska bli jätte mysigt :) På lördag ska vi på en husvisning. Bara för det är intressant objekt men vi trivs toppen i vårt hus idag så vi ska absolut inte flytta... bara titta. Huset vi bor i idag har vi ju renoverat från topp till tå och är idag supernöjda. Huset vi ska titta på på lördag är ett renoveringsobjekt (gammal skånegård). Det drar lite i renoveringstarmen och det är väl därför det lockar. Men vi har sagt att det inte blir något, vi ska bo och njuta lite först.

En sak jag hoppas just nu, jo att jag verkligen får ägglossning nästa vecka som det är tänkt. Blir helt sjukt orolig om den inte dyker upp på stickan denna månaden heller. Den uteblev ju förra och det MÅSTE verkligen ha varit en engångsgrej. Det känns som att allt går lite åt fel håll hela tiden. Fattar inte varför det är så. Till att börja med var det massa missfall, sen kunde jag inte längre bli gravid alls och nu blir jag tokig om ägglossningen dras in. Jag vet fan inte vad jag gör då. Än så länge har vi dubbel problematik men jag vill för allt i världen inte få trippel...


Ha en fin  helg!
/C

2 kommentarer:

  1. Blogger strular för mig, har svårt att kommentera ungefär varannan dag :/

    Testa Boragon, det funkade super på mig ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Boragon ska inhandlas denna veckan!!! Har läst lite om det men inte klar över exakt vad folk tycker det hjälpt mot. Verkar vara lite olika för olika personer. Vad tycker du den "gjorde"??

    Ha en fin vecka,
    kram

    SvaraRadera