tisdag 10 januari 2012

Ajaj

Jag känner mig så galet tränad i kroppen idag, aj! Kom knappt ur sängen på min morgonpromenad idag. Men än så länge går viktraset bra! Kan nästan tom kalla det ras, hehe. Jag har tappat 1,6 kg på dryga veckan. Det tycker jag är bra. Nu skulle jag säga att 5 kg återstår till april och därefter sätter jag nya mål. Kanske ska bygga lite muskler efter det tom ;) lite snygga axlar hade ju inte varit fel! Det känns verkligen skönt. Det känns nästan som att kilona är förknippade med den ångest jag känt över situationen och jag nästan känner hur den försvinner ut med kilona. Jag fortsätter promenera mina 30 min på morgonen och träna 3-4 ggr per vecka. När vikten kommit ner lite till räcker nog 3 ggr.

Jo, annars då. Jorå, barnlös som sagt. Heller ingen ägglossning denna månad. Lottis skrev att detta dock kan vara helt normalt så jag får tro det. Det är ju rimligt att det är så, men man blir ju lite ledsen eftersom jag då också vet att det inte blivit något denna gången. Kanske skönt dock att inte behöva hoppas något. Lika bra att jag bara vet att det är så helt enkelt.

I övrigt kämpar jag att hålla huvudet över ytan. Fokuserar på träning och kost och försöker inte tänka på barnviljan HELA tiden. Det är inte lätt dock men jag måste ju försöka. Jag ska dock ringa min gynekolog idag och boka en tid. Det blir bra!

Fin tisdag på er!

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar