måndag 9 januari 2012

Monday

Då var den långa sköna helgen över, snyft. Har haft det så himla härligt! Älskar ledig tid med älskade... vi har det verkligen bra ihop. Han är min absoluta trygghet.

Fattar inte min kropp och vill då heller inte ha min kropp mer :) tagit ägglossningstest flera dagar nu och det borde verkligen ha varit men icke. Inget utslag på stickorna. Fan. Ingen ägglossning ingen bebis ju! Vad händer med kroppjäveln? Jag har inte sett något på stickan och heller inte känt av det ett jävla skit. Kan jag ha missat det? Nä, jag fattar inte och tänkte inte leta ursäkter heller. Det går helt enkelt åt helvete. Inte ens hopplösa hoppet har dykt upp. Det kommer ju alltid med ägglossningen...

I helgen har jag varit lite bebisledsen :( vill så gärna få en liten en. Tycker det föds bebisar till höger och vänster och jag känner mig så utanför. Och värre blir det. Tänk när älskades LILLEBROR ska bli pappa! Det ska han inte än men det kommer säkert före oss. Fasen vad många tuffa tider vi har framför oss!!! Vi får verkligen stärka oss... här gäller det att ta smällar från alla håll och kanske hela livet...

/C


2 kommentarer:

  1. Vet inte om det är till tröst el pina, men jag fick höra att man inte har ägglossning varje månad, även om man är "normal". 9-10 ggr på ett år är vanligast. Så misströsta inte. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Lottis,

    Tack, bra att bli lite påmind om en del normala saker :) det behövs! I övrigt är jag så van att det ska strula så ibland glömmer man att vissa delar är lika för alla...och normala. Tack för din kommentar!!!

    Kram

    SvaraRadera