torsdag 26 januari 2012

Målbild

Tycker det är klokt att tänka på målbilder, så jag som bara ser svart ska försöka jag med. Makes sense att tänka som en idrottsman. Tror ganska mycket på att om man kan se framgången så är den mer verklig.

Första målbilden nu är att en teststicka visar + och sen att magen växer. Tänker mig den lite större magen och vilka kläder jag har i garderoben som då kan tänkas passa. I bilden står jag i en kjol och en svart skjorta jag har som är lite vidare i modellen. Skjortan hålls ut lite av magen.... jo, jag kan se det liiite liiite. Detta är nog något jag ska jobba på, att se bilderna, försöka känna känslorna.

Detta är svårt men nog bra! Jag ska jobba på detta, min målbild är jag i den svarta skjortan ca 3 månader gravid.

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar