måndag 30 januari 2012

Märklig tid...

Just nu känns allt konstigt. Jag känner mig tom inombords och jag har inget säga längre. Fattar inte hur det blir så här men just nu känns det så. Orkar inte som jag brukar på jobbet heller utan faller in i apatin, sköter det jag måste men inget mer.

Denna veckan borde jag få ägglossning. Har testat sen förra veckan men ännu inget utslag. Har en dålig känsla kring detta. Skulle ju vara så jävla typiskt att jag nu inte får normal cykel alls. Utebliven ägglossning och ytterligare problem. Tycker redan det finns tillräckligt med problem :'( Som det har varit innan så har jag verkligen känt av min ägglossning något helt sjukt mycket men förra veckan kände jag inget och fick heller aldrig utslag på stickan. Denna veckan känner jag mig allt för "normal" så jag tror inte det bli så mycket utslag nu heller. Jävla skit fan. Jag är så otroligt ledsen dessa dagar att jag vet inte vad jag ska göra. Problemen hopar sig och jag orkar inte så mycket mer. Blir inte gravid, får missfall när jag väl blir det och nu kanske inte ägglossning. Vart i helvete ska jag börja med detta??? Har inget hopp kvar i kroppen. Tror inte att läkaren i feb kan hjälpa mig heller. Då måste jag vänta tills sommaren och ringa RMC igen och träffa skitläkaren.

Jag måste ha is i magen denna veckan också. Det skulle ju kunna komma igång så jag får testa och vänta veckan ut. Inget hopp, bara vänta. När jag har haft sådana obehag av ägglossningen som jag haft har det ju inte blivit något så kanske kommer ägglossningen denna gången utan obehag vilket skulle kunna betyda att allt börjar ordna upp sig i kroppen. Fan vad jag önskar att det är så... inte hoppas, bara önskar.

Behöver man understryka att helgen var magisk? Det var den....


Kram


2 kommentarer:

  1. Hoppas att du mår så mycket bättre snart, du har en award att hämta hos mig kram

    SvaraRadera
  2. Nu känns det lite bättre, tack o lov. Dessa satans svackor alltså, puh. Hoppas det går bra hos dig... hoppas verkligen det...

    Kram

    SvaraRadera