måndag 30 januari 2012

Nämen!

Tänk, jag har fått en award :)
Oj så glad jag blir! Jag fick den av den här super trevliga tjejen som jag delar en stor del av min situation med. Tack för ditt fina pepp i vardagen :) Det gör verkligen så stor skillnad i livet. En skitdag kan verkligen bli bättre även om man tycker det ser mörkt ut på måndag morgon.


  • Tacka och länka till den som gett dig awarden
  • Skriv ned fem bloggar som du vill lämna awarden vidare till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem
  • Till slut hoppas att de utvalda vill lämna awarden vidare
  • Jag ger awarden vidare till: 
  • Miss adapted vars blogg jag följer och som jag tycker är jätte bra
  • Längtan efter sammanhang som var den första bloggen i ämnet som jag snubblade över
  • Heddas som skriver så rörande och vackert
  • Bebiskarusellen som jag tycker om och delar djurintresset med mm. :)



Kram!




2 kommentarer:

  1. Tack själv, du gjorde just min dag bättre när du skriver så fint :)

    Kram

    SvaraRadera